Stichting White Lily

Stichting White Lily is opgericht in 2010 met als doel geld in te zamelen voor de behandeling van Amarantha. Amarantha leed net als Stef aan het Ewing-sarcoom. Met de stichting White Lily wilde ze geld inzamelen voor een behandeling in Duitsland. Helaas heeft dit niet mogen baten en is Amarantha op 14 september 2010 overleden.

De Stichting White Lily is al die tijd blijven bestaan, maar na overleg hebben de naasten van Amarantha besloten de stichting op te heffen. Ze zijn op zoek gegaan naar een Stichting waaraan zij het resterende bedrag willen doneren en kwamen uit bij Stichting vrienden van Stef.

Wij voelen ons vereerd dat de Stichting White Lily ons toevertrouwd met een bedrag van € 1921,33. Dit gehele bedrag zal te goede komen voor onderzoek naar het Ewing-sarcoom. Wij bedanken daarom iedereen van de Stichting White Lily en zorgen dat het geld goed terecht komt.

Voor meer informatie over de Stichting White Lily zie de website http://stichtingwhitelily.webklik.nl/