Steun SVVS

Steun Stichting Vrienden van Stef
Stichting Vrienden van Stef is geheel afhankelijk van uw steun! Door middel van uw financiële bijdrage aan één van onze evenementen of door een directe donatie is S.V.V.S. in staat om het Ewing onderzoek te steunen. Dit onderzoek zet zich in tegen de agressieve vorm van botkanker, Ewing. Hier kunt u meer lezen over de ziekte en het betreffende onderzoek.

Wordt vriend!
Stichting Vrienden van Stef is en blijft, een non-profit organisatie. Daarnaast zetten alle bestuursleden en deelnemers zich vrijwillig in. Dit houdt in dat alle donaties voor 100% ten goede komen van het onderzoek. Uw steun kan in de toekomst het verschil maken in de strijd tegen Ewing! Staat u achter dit initiatief, wordt dan vriend! Alle donaties zijn welkom en kunt u storten op onderstaande rekening. Uw hulp is hard nodig!

Rabobank 1724.19.565 t.n.v. Stichting Vrienden van Stef

Sponsoring
Voor verschillende projecten en evenementen  zijn wij altijd opzoek naar bedrijven die ons en onze deelnemers willen sponsoren. Sponsoren kan in verschillende maten en bedragen. Bent u geïnteresseerd in de voordelen van sponsoren, neem dan contact met ons op.

100% van het ingezamelde geld wordt gebruikt voor onderzoek!
S.V.V.S. handhaaft het 100%-beleid. Dit betekent dat elke euro die binnenkomt, geheel ten goede komt van het onderzoek naar Ewing. De bestuursleden en deelnemers werken volledig op vrijwillige basis.  Uw donatie en/of sponsoring komt dus voor de volle 100% ten goede van het onderzoek. Dit onderzoek wordt gekozen door onze beschermvrouwe, Lieve Tytgat.

Volg de Vrienden van Stef op Facebook en Twitter
Stichting Vrienden van Stef is afhankelijk van uw steun, dit kan via donaties of sponsoring en natuurlijk ook door ons te steunen op internet. Via Facebook en Twitter kunt u op de hoogte blijven van onze projecten, uw donaties en de ontwikkeling in het onderzoek.