01/06/2013 – Pain Day

In samenwerking met Max sports & wellness hebben wij op 1 juni een sportdag georganiseerd. Hierbij was ook de Nederlandse Stichting van het Gehandicapte kind aanwezig wat vertegenwoordigd werd door Bart Nijmen en Dave Davidson. Deze heren zijn de hele dag intensief bezig geweest om virtueel de La Marmotte te beklimmen op hun racefietsen. De burgemeesters Han van Leeuwen(Beverwijk) en Theo Weterings(Haarlemmermeer) waren in de middag ook aanwezig, tijdens hun bezoek hebben zij ook fysieke inzet getoond door een klein gedeelte van La Marmotte te fietsen! Verder waren er allerlei sportieve activiteiten waarbij sommige mensen letterlijk ‘in het zweet’ stonden voor het goede doel. Aansluitend was er een loterij met schitterende prijzen, waarvoor sportdeelnemers bij inschrijving een lot hadden gekregen. In de avond stelde Notelle bar zijn kroeg beschikbaar om de dag helemaal goed af te sluiten.

Al met al was het een fantastische dag waarbij een hoop geld is opgehaald, maar liefst 4100 euro!
We willen de deelnemers, sponsoren en vrienden ontzettend bedanken voor al hun inzet!