11/2013 Movember

Ieder jaar laten vele mannen wereldwijd hun snor groeien tijdens de maand november. Door middel van deze snor vragen de mannen aandacht voor kanker, prostaatkanker om precies te zijn. Gedurende de maand november wordt er door stichting Movember dan ook veel geld opgehaald. Deze stichting doneert vervolgens een hoop geld aan verschillende onderzoeken en foundations waaronder “Livestrong”. De achterliggende gedachte van de snor is dat er steeds meer mensen nadenken over kanker en meedoen aan de oneerlijke strijd tegen kanker.

Met Stef in gedachte en met de strijdlust om kanker voorgoed de wereld uit te helpen, hebben een aantal vrienden van Stef in de hele maand november een snor laten staan. Met deze snor willen zij extra aandacht onder de menigte bereiken en hopen zij hiernaast op een financiële bijdrage. Zodat de snor niet alleen aandacht trekt, maar ook nog is onderzoek naar kanker steunt!

Movember

Steunt u dit mooie, ludieke initiatief? Doneer dan nu!
Rabobank 1724.19.565 t.n.v. Stichting Vrienden van Stef