De vrienden

Wordt vriend!
Stichting Vrienden van Stef is en blijft, een non-profit organisatie. Daarnaast zetten alle bestuursleden en deelnemers zich vrijwillig in. Dit houdt in dat alle donaties voor 100% ten goede komen van het onderzoek. Uw steun kan in de toekomst het verschil maken in de strijd tegen Ewing! Staat u achter dit initiatief, wordt vriend! Alle donaties zijn welkom en kunt u storten op onderstaande rekening. Uw hulp is hard nodig!

Rabobank 1724.19.565 t.n.v. Stichting Vrienden van Stef

Sponsoring
Voor verschillende projecten en evenementen zijn wij altijd opzoek naar bedrijven die ons en onze deelnemers willen sponsoren. Sponsoren kan in verschillende maten en bedragen. Bent u hierin geïnteresseerd neem dan contact met ons op, wij lichten het graag toe in een persoonlijk gesprek.

Bedrijven
Wilt u ons sponsoren, bent u een bedrijf en doet u dit voor meer dan €100,- dan willen wij u tegemoet komen. Door middel van plaatsing van het logo in de banner onderin op onze site en met social media promoten wij uw bedrijf.